بهترین پنجره دو جداره


حتما اسم پنجره دو جداره را بارها شنیده اید و می‌دانید که‌این پنجره ها از اتلاف انرژی پرهیز می نمایند و عایق صوتی دوچندان خیر می باشند . ولی آیا میدانید بهترین پنجره دو جداره کدام است؟ گونه های جور پنجره دو جداره آلومینیومی , پنجره دوجداره upvc , پنجره دو جداره کشویی و . . . . در بازار موجودند که فعالیت گزینش را دشوارتر می نمایند . با اعتنا به ارزش های سرسام آور , او‌لین مورد تعمیر پنجره دو جداره پیشین است البته در صورتیکه پنجره های سابق در ساختمان نصب شده شایسته ترین عمل تغییر دادن در و پنجره های زوار در رفته با اشکال دسته درب و پنجره یو پی او سی است .


بهترین پنجره دو جداره کدام است؟

در صورتی قصد نوسازی خانه را دارید و به تامل بده بستان پنجره های دیرین افتاده اید , مشاجره میزان دارایی را رئیس فرمائید . بها پنجره دو جداره رابطه با مال کادر , گونه شیشه ها و سبک پنجره داراست .

سایت http://upvciman.blog.ir  میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند


جنس فریم پنجره

کادر پنجره چوبی , کادر پنجره upvc , درب و پنجره آلومینیومی , وینیل و فایبرگلاس از همه گیرترین متریال برای ساخت پنجره های تازه میباشند . ضخامت آلومینیوم و یا این که کیفیت روکش پی ی سی فریم پنجره ترازو مهمی در تعیین است . در حیث داشته باشید که بها فریم پنجره های وینیل خیلی کمتر از فریم های چوبی است البته پنجره های فیبرگلاس بها بیشتری از روکش وینیل دارا هستند .


کیفیت شیشه پنجره

 

مال شیشه را با اعتنا به محل نصب پنجره گزینش فرمائید تا نیز در هزینه ها صرفه جویی شود و نیز این که سعی پنجره بیشتر شود . به عنوان مثال پنجره های تک جداره مطلوب بخش های بیرونی ساختمان نیستند و اتلاف انرژی متعددی دارا‌هستند . پنجره های دو و یا این که سه جداره برای نصب در ساختمان های تهران مطلوب خیس می‌باشند .

 

خصوصیات در و پنجره دوجداره


بهترین شایسته ترین پنجره دو جداره در سوله به طریق استاندارد و وکیوم شده ساخت می شود . دربین دو لایه شیشه ای هوا موجود است و این محیط از تلف‌شدن انرژی فضای باطن خودداری می نماید . غالبا در بین لایه های شیشه از گاز آرگون مالامال شده و جدار شیشه به طور کامل عایق بندی شده‌است .


خصوصیات پنجره‌های سه جداره

 

تعمیر پنجره دوجداره کهن و استعمال از متریال نو هزینه بر است البته بدون شک به نفع تان است . در شرایطی‌که در حوزه‌ سردسیر مشغول گذران زندگی هستید با نصب پنجره های سه جداره , فصل زمستان های گرم تری را تجربه می‌کنید . صحیح مشابه به شایسته ترین پنجره دو جداره , فضای در میان این شیشه ها هم با‌گاز مالامال شده و به خیر و خوبی عایق بندی گردیده اند . ضمنا شیش های سه جداره عایق صوتی کارکشته تری نیز می‌باشند البته ارزش این شیشه ها بیشتر از شیشه دو جداره است .


درب و پنجره دوجداره

 

با دقت به موقعیت آب و هوایی تهران به حیث میرسد نصب پنجره دو جداره هوم سرویز مطلوب خیس باشد . در و پنجره دو جداره در تهران کاربرد بیشتری دارااست و اساسا نیازی به به کارگیری از شیشه های سه جداره در تهران نیست . در صورتیکه ساختمان در مجاورت بزرگ راه و یا این که خیابان های نا مرتب جای دارد حتما پنجره های دیرین را درب و پنجره دو جداره بده بستان نمائید زیرا عایق صوتی نیکی می‌باشند . درضمن شیشه های دو جداره در فصل زمستان به هیچوجه بخار نمی زنند!


سبک پنجره دو جداره

 

این خصوصیت بستگی به ذوق و سلیقه داراست . درب و پنجره آلومینیومی , پنجره دوجداره upvc , روکش وینیلی و یا این که هر متریالی که گزینش میکنید یک طرف , تعیین سبک گشوده و مسدود شدن پنجره نیز یک طرف . پباده سازی گوناگون و امروزی شایسته ترین پنجره دو جداره توان تعیین بیشتری را آماده کرده و میتوانید یکی طرح ها را

ادامه مطلب